Email servis mi ne radi, možete li mi reći u čemu je problem i kako da ga rešim?
Da biste u što kraćem roku rešili problem sa Email servisom, bitno je da detaljno pročitate ovaj vodič.
Najčešći problem – greška na strani uređaja sa kog šaljete mejl
Kada email servis ne radi kako treba, često je problem u samom uređaju s kojeg se pristupa servisu. Da biste potvrdili ovu pretpostavku, krenite redom kroz sledeće korake:
PRVI KORAK KA REŠENJU PROBLEMA KOJI TREBA PREDUZETI
1. Ulogujte se na Vaš web-mejl tako što ćete se ulogovati na Vaš nalog, zatim kliknuti na MAIL pa potom na OPEN WEBMAIL
Potom, unesite celu email adresu i lozinku vašeg nalog koji stvara probleme. Izvršite slanje test emaila na adresu neke druge osobe i proverite da li je primila poruku, kao i da li vam može poslati odgovor. Ako je sve u redu, to znači da vaš email nesmetano funkcioniše i da problem može biti vezan za lokalnu email aplikaciju, vaš računar ili ponekad za samog primaoca poruke. MyCity Hosting ne pruža tehničku podršku za probleme na vašim ili tuđim računarima i serverima, stoga je preporučljivo da se za takva pitanja obratite vašoj tehničkoj podršci.
2. Ukoliko ne možete da se ulogujete na Vaš webmejl ili ne možete da pošaljete/primite mejl kroz webmejl – popunite ovaj upitnik i mi ćemo Vam se javiti u najbržem mogućem roku https://www.mycity-hosting.rs/popunite-formu-kako-biste-nas-obavestili-o-problemu/
DRUGI KORAK – NAJČEŠĆE PROBLEM SA SLANJEM MEJLOVA PUTEM MEJL PROGRAMA I APLIKACIJA NASTAJE IZ OVA 2 RAZLOGA
1. Pogrešno uneti parametri – proverite da li su parametri za mejl ispravno uneti i u skladu sa informacijama koje možete pronaći na Vašem hosting nalogu. Ulogujte se na Vaš hosting nalog, kliknite na MAIL a potom u detalje konkretnog EMAIL naloga s kojim imate problem.
Parametri koje ćete videti i koji su Vam potrebni:
IMAP hostname: Hostname Vašeg servera
IMAP port: 993
IMAP security: SSL / TLS
IMAP auth method: Normal password
SMTP hostname: Hostname Vašeg servera
SMTP port: 465
SMTP security: SSL / TLS
Ukoliko su svi parametri ispravni ili ako je mejl ranije radio a sada ne radi, pređite na sledeći korak
2. Banovana IP adresa – Ako Vam email čas radi, čas ne radi („Timed out“, „Not responding“ ili „Unable to connect…“), to onda znači:
- Da neka desktop mail aplikacija (Outlook, Thunderbird) šalje pogrešan login (pogrešan password) ka serveru
- Da neka mail aplikacija na mobilnom telefonu uporno šalje pogrešan login (pogrešan password) ka serveru
- Da ste više puta uneli pogrešan username/password kada ste se logovali na mejl u nekoj aplikaciji
- Da ste u međuvremenu promenili šifru pa je ostala stara šifra u nekoj od aplikacija koja sad šalje pogrešan login (pogrešan password).
Server sve to onda smatra pokušajem da neko „uhakuje“ šifru na silu (pogađajući šifru) i blokira ceo IP, odnosno, sve kompjutere u toj kancelariji/kući, pošto svi idu preko iste IP adrese. Tada svi kompjuteri u toj kancelariji/kući ne mogu da pristupe svom inboxu (IMAP/POP3/SMTP). Emailovi naravno pristižu u inboxe bez problema, jer nema razloga da ne pristižu, nije blokiran njihov inbox, već samo njihova kancelarija ne može da pristupi inboxu. U ovom slučaju prijavite nam problem na ovom linku i mi ćemo najbrže moguće skinuti ban sa Vaše IP adrese – https://www.mycity-hosting.rs/popunite-formu-kako-biste-nas-obavestili-o-problemu/ – Ukoliko nakon brisanja Vaše IP adrese sa ban liste problem i dalje postoji, potrebno je da kontaktirate Vašu tehničku podršku.
Podsećamo Vas da je webmail dostupan 24/7 i da uvek možete njega koristiti dok problem u radu Vaše mail aplikacije ne bude otklonjen.
Local Delivery problem
Ukoliko ste korisnik naših Cloud ili Dedicated hosting paketa, a pritom imate problem sa Email servisom i želite da taj problem otklonite u najkraćem roku – pročitajte sledeća pitanja i pokušajte da odgovorite na njih
- Da li mejlove hostujete na istom serveru gde i sajt? Ukoliko je odgovor DA, preskočite ovo pitanje i idite na sledeće. Ukoliko je odgovor NE – pročitajte sledeći post: https://www.mycity-hosting.rs/ukoliko-mailove-ne-hostujete-na-istom-serveru-gde-i-sajt/