Naš sajt koristi kolačiće kako bi poboljšao korisničko iskustvo

EN / SR
MyCity Hosting MyCity Hosting
  • Hosting
  • Cloud server
  • Dedicated server
  • Mail Server
  • O nama
  • Tehnička podrška

Uputstva

  • MyCity Hosting
  • Blog
  • Uputstva
  • Uputstvo za kreiranje email naloga
2018 Apr.02

Uputstvo za kreiranje email naloga

Uputstvo za kreiranje email naloga

 

Dakle, ulogovali ste se na myVesta hosting panel (username i password smo vam poslali emailom).

 

Da bismo kreirali novi email nalog, u levom meniju kliknite na ‘MAIL‘.

 

Zati stanite mišem iznad svog domena, i pojaviće vam se desno ‘Dodaj nalog‘, kliknite ga.

 

U formi koja će se pojaviti, unesite samo email (nalog) i password.

Unosite samo početni deo emaila – na primer – ako želite da kreirate email [email protected] onda u to ‘Nalog’ polje unesite samo info

 

Desno ćete imati potrebne podatke za povezivanje sa Outlook-om ili nekim drugim email klijent programom (ti podaci će Vam stići na email ukoliko popunite donje polje “Pošalji login podatke“).

 

Ako email treba da se forwarduje negde, onda tu prilikom dodavanja email accounta, dole, kliknite na ‘DODATNE OPCIJE‘.
U polje ‘Prosleđuj mailove na’ unesite email na koji želite da se emailovi forwarduju (ako ih ima više onda ih unesite jedan ispod drugog).
Ako vam trebaju ‘Aliasi’ (da recimo webmaster@ stigne na info@), možete i to podesiti ovde. Samo se alias unosi, a ne ceo email – na primer, ako kreirate ‘info’ nalog a hoćete da taj account skuplja poštu i za ‘webmaster’ email, onda kao alias unesete samo: webmaster
Ukoliko želite više aliasa, unosite ih jedan ispod drugog.

 

Na kraju kliknite na zeleno ‘Dodaj‘ dugme.

 

Ukoliko kasnije menjate neki (već kreirani) email – moći ćete i “Automatski odgovor” (Auto-Response) da dodate.

 

Webmail se nalazi na adresi https://ime-servera/webmail/ – mada ćete pri kreiranju emailova svakako već videti adresu do webmaila.

U okviru webmaila, u Settings sekciji, svako može promeniti Password za svoj email.

Share this:
  • Previous

    Kako migrirati svoj sajt na HTTPS

  • Next

    Uputstvo za promenu šifre email naloga

Tehnička podrška

Radno vreme naših operatera tehničke podrške:

Radnim danima: 09 - 17h

Emergency support: 00 - 24h, 365 dana

Kontakt telefon

Radnim danima: 10h - 17h

063 134 67 33

Naša kompanija je GDPR usklađena

My City © 2024